Alla inlägg den 26 maj 2006

Av nonstop - 26 maj 2006 23:16

HäktetSuperseg dag.. När jag hade gått upp och ätit frukost messade jag Cissi och frågade vad hon hade för sig. Hennes dag bestod att av att plugga till teoriprovet. Själv hamnade jag framför datorn.. Det enda vettiga jag gjorde fram till fem var att ringa några butiker och fråga om de behövde någon personal till sommaren. Självklart inte.. alla har ju redan sommaren fixad!Carro meddelade att förfesten började halv sju. När jag hade gjort mat, ätit, duschat och gjort mig i ordning var klockan närmare sju. När jag precis gick ut genom dörren ringde hon och undrade var jag var.. Jag kommer, jag kommer.När jag kom dit var det bara Ellen som hade kommit. Sen kom Tessan. Senare kom också 'Fiffi' och en till tjej som jag inte hajjade namnet på. Stämningen blev genst lite tryckt.. det var nånting som inte stämde. Snart var det alvarliga snack i köket.. *suck* Fjortisstil.. jag blir så trött!Jag och Tessan fick nog i förtid. Vi hade annars tänkt gå när resten skulle åka in till krogen (ett gay-ställe som heter Häktet).. men vi orkade inte vara kvar.. Vi var som två hjul under den femte vagnen :)Nu har jag precis kommit hem.. känner inte för att vara här idag. Hade hellre legat i soffan på Kruth med kinden mot Jims bröst och tjejerna runt omkring mig!Miss you guys!

Av nonstop - 26 maj 2006 12:54

http://www.tecknocats.com/Hittade just en hemsida. Det är två tjejer som kallar sig TecknoCats och som uppträder med sånger på teckenspråk. Kollade filmerna de hade på hemsidan.. Den första var bara pinsam tycker jag, den andra var ok.Kollade gästboken också.. Det är tydligen många som tycker att de är duktiga...Vad tycker ni?

Av nonstop - 26 maj 2006 02:07

Poppis eller hatadLyssnar ännu en gång på den mest poppulära låten just nu: Boten Anna. Bäst!Tänker på mina Kruth-tjejer när jag hör den!har nu också influerat kopisarna här i Stockholm så att de har fastnat för den... hihi..Vissa hatar den dock. Tex. Jessica :) Sorry tjejen!Här har vi texten:Jag känner en botHon heter Anna. Anna heter honoch hon kan banna, banna dig så hårtHon röjer upp i våran kanal.Jag vill berätta för dig att jag känner en bot.Jag känner en botHon heter Anna. Anna heter honoch hon kan banna, banna dig så hårtHon röjer upp i våran kanal.Jag vill berätta för dig att jag känner en bot,som alltid vaktar alla som är här,och som ser till att vi blir utan besvär.Det finns ingen take-over som lyckas.Kom ihåg att det är jag som känner en bot.En bot som ingen ingen annan slårOch hon kan kicka utan att hon fårHon gör sig av med alla som spammarJa ingen kan slå våran bot- Ready for take-off- Are you ready?Jag känner en botHon heter Anna. Anna heter honoch hon kan banna, banna dig så hårtHon röjer upp i våran kanal.Jag vill berätta för dig att jag känner en bot.Då kom den dagen jag inte trodde fannsDen satte verkligen kanalen ur balansJag trodde aldrig att jag hade så felMen när Anna skrev och saJag är ingen botJag är en väldigt, väldigt vacker tjej,som nu tyvärr är väldigt främmande för mig.Men det finns inget som behöver förklaras..för i mina ögon är hon alltid en botHon heter Anna. Anna heter honoch hon kan banna, banna dig så hårtHon röjer upp i våran kanal.Jag vill berätta för dig att jag känner en bot,som alltid vaktar alla som är här,och som ser till att vi blir utan besvär.Det finns ingen take-over som lyckas.Kom ihåg att det är jag som känner en bot,en bot som ingen ingen annan slår,och hon kan kicka utan att hon får.Hon gör sig av med alla som spammar.Ja, ingen kan slå våran bot!- Ready for take-off-Are you ready?

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards