Alla inlägg den 25 maj 2006

Av nonstop - 25 maj 2006 23:43

Röd dagRegnigt och kalltHade totalt glömt att pappa och Agneta var lediga idag.. Hörde att de började stöka med frukost vid 10 men då orkade jag inte gå upp. Somnade om och gick upp vid 11 istället. Skönt att sova ut!När jag gjort mig i ordning och pratat med Carro om planerna för kvällen hörde jag med Patrik om han fortfarande hade planer på att leta jeans. Vi gjorde sällskap till centrum och drog en shoppingrunda. Jag hittade en kjol till avslutningsfesten och en scarf till min nya klänning! *nöjd* Patrik hittade inte bara jeans, som han var ute efter, utan också en snygg skjorta. Bra bra!Vid fem åt jag middag med far min. Vid halv sju var jag, Jessica, Daniel, Martina och Robin bjudna hem till Carro på fika. Martina och Robin kunde inte komma tyvärr.. men jag får träffa dem på brännboll/grillkvällen på lördag i alla fall. (Har hört att döva killen på deras jobb kanske kommer dit också.. intressant..)Kom hem för en stund sen.. Trodde Jim skulle vara inloggad, men det var han inte :(Har dock snackat med Emmelie.. Våran lilla Chatt-maja! :)Nu är det snart Sex and the city!Sen är det nog läggdags..

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards