Alla inlägg den 23 maj 2006

Av nonstop - 23 maj 2006 23:06

Studiebesök: Jobs HandtryckVi hade lektion fram till 10-rasten. Efter rasten prommenerade vi till Jobs Handtryck i Västanviks by. Kl. 11 började vår guidade tur. Bodil och Margareth berättade att de inte hade fått någon tolk till studiebesöket och frågade om det var några av oss som ville ställa upp. Josse börade tolka. Det funkade jättebra. Jag tog över efter henne. Spännande! Svårt men roligt! Björn tog över efter mig. Sedan Ida. När hon tyckte att det räckte var det inga fler som ville prova. Då gick jag upp igen. Fungerade mycket bättre än vad jag trodde det skulle göra. Självklart missar man ju saker och kommer på vad man kunde ha gjort bättre, men jag är nöjd. Hoppas Maggan och Bodil är det också. Bättre att vi försöker än att de knappt förstår någonting.Efter lunch var det friskvård. Jag, Emma, Emmelie och Josse åkte hem till Emma och parkerade bilen. Gick sedan in till stan. Fixade några ärenden och sen fikade vi på Siljans konditori. Sen tillbaka till skolan.Jag duschade och gjorde mig i ordning. När Jim var klar bad han Petter köra oss till stan. Vi åt Black and White på Bosporen. Gott och mysigt!Tillbaka vid åtta. Satt och snackade med tjejerna en stund och sen försökte jag packa. Jag kom en liten bit på väg innan jag gav upp lade mig vid Jim i soffan och somnade till X-men.God natt!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards