Alla inlägg den 20 maj 2006

Av nonstop - 20 maj 2006 12:18

Inte bo i Leksand 1 år utan att prova utelivet i BorlängeIgår bestämde jag och Jim att vi skulle gå till stan idag. Det gjorde vi också. Det småregnade och blåste lite, men det var mysigt. Väl framme vid Sibylla så åt han innan vi skulle gå och köpa cigg och snus till Razvan. Fick då syn på Petters bil utanför pizzerian.. Gick dit och snackade med Petter och Kristoffer som skulle äta. De följde med till Ica.. I kön stod också Eva, Nora och Sofie.. jag säger ingenting!Vi fick åka med Petter hem.. skönt!Duschade och funderade på vad man skulle ha på sig.. ingen aning. Josse föreslog västen. Ja! Bra idé! Men nej... den har jag ju naturligtvis glömt hos pappa i Sthlm *suck*Bestämde mig till slut för det bruna halternecklinnet och jeans. Drack lite innan vi började åka mot Borlänge. Hämtade upp Emma i Djurås och åkte sen till S2.Det spöregnade när vi kom fram så vi satt kvar i bussen i säkert en halvtimme och drack och snackade.Inne på S2 var det ganska lite folk.. helgen före löning. Vid 00.30 började det komma lite mer. Vi är vana med Lucky House där det alltid är fullt. Men i Leksand finns det ju bara ett uteställe också :)Det fanns två dansgolv och vi testade båda.. inte Jättebra musik någonstans tyvärr. Men de spelade i alla fall Boten Anna på det lilla dansgolvet Jag känner en bot, hon heter Anna.. Anna heter hon. Och hon kan banna, banna dig så hårt... *tummen upp*Strax innan de stände vid 2 gick vi till Centrum grillen och åt hamburgare. Jag hade inte tänkt äta, men det var svårt att låta bli när typ alla andra skulle äta. Gott var det som tur var! :)Vi var hemma vid 4 tror jag.. Sov i Jims famn hela vägen hem så man kände inte för nån efterfest direkt. Sängen direkt! Puss Bilder från S2Bild 1: Emma, Emmelie, jag och Sanna -Skål!Bild 2: Kristoffer, Jim och Danho

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards