Alla inlägg den 15 maj 2006

Av nonstop - 15 maj 2006 23:48

Studiebesök: RiksdagshusetIdag skulle vi träffas utanför Riksdagshuset kl. 13. Vid 10 åkte jag, Emmelie, Josse, Julia, Emma H, Emma K, Helena och Annette till stan och började kolla i affärer. När klockan var 12 hade vi bara hunnit med Gallerian. *segt*Det var kul att se riksdagshuset och höra guiden berätta vad som händer och sker i det enorma huset. Jag har varit där en gång förut, men då var vi bara in i.. vad heter det stora rummet.. aaa du vet! Men den här gången fick vi se massa andra rum också. när vi var färdiga där bestämde jag, Emmelie och Josse att vi skulle åka till Kista istället för att gå på stan. Känns lättare när alla affärer är nära varandra.. det gr snabbare då.Jag köpte skor (söta bruna sommarskor). Emmelie köpte flera toppar och en kläning. Josse köpte en tröja och en klänning om jag inte minns fel.Vi kom tillbaka till Zinken vid 21-tiden. Då satt Ellert, Karin mfl. å pratade i sällskapsrummet.. Vi hamnade där och kom inte i säng förrän vid 1.Jag, Emma H, Emmelie och Josse dela rum vilket betyder att det inte blev tyst även om vi släkte lampar.. :)Imorgon ska vi på tre studiebesök.God natt!Emma och jag visar upp våra nyinköpta skor

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards