Alla inlägg den 13 maj 2006

Av nonstop - 13 maj 2006 01:07

I alla fall inte bakis! :)Idag har jag och Martina S varit i stan (centrala Stockholm) och tittat i affärer. Hon var ute efter en cardigan vilket var väldigt svårt att hitta. Däremot köpte jag grejjer istället. Tre basic linnen och en klänning. Den är likadan som den jag köpte sist, men annan färg. Vet inte om jag ska ha båda eller om jag ska lämna tillbaka en. Den jag köpte sist var brun med turkosa blomor på. Den jag köpte idag är turkos med vita blommor på. Om jag ska ha klänning på brölloppen i sommar så känner jag mer för den turkosa tror jag. Den kan man ha vita skor till :)Vi får se hur jag gör..När jag kom hem från stan vilade jag ögonen en stund :) och sen ringde jag tjejerna.Fick veta att det var middag hos Jenny kl. 19.Åt och drack och hade trevligt! Lyssnade på massa gamla låtar från när man gick i högstadiet.. kult!Nu har jag precis kommit hem och ska gå och lägga mig. Imorgon ska jag vara i stan kl. 10 och träffa min klass.Hörs!God natt!Grillat med klyftpotatis och tzatsiki

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards