Alla inlägg den 12 maj 2006

Av nonstop - 12 maj 2006 00:00

AntagningsbeskedKände inte alls för att gå till skolan.. men vad gör man inte..Första rasten fick vi veta att det hade kommit brev från Härnösand. Antagningssvaren!Mitt brev skickar de ju hem till pappa *suck*Josse fick sitt brev men vågade inte öppna.. Lektionen gick på trekvarts fart.. vi snackade mest om vår framtid. Vad händer om man öppnar brevet och det står att man inte kom in?Om jag kommer in.. ska jag flytta till Härnösand då? Ännu längre hemifrån!Mitt i lektionen bestämde sig Josse iallfall för att öppna.. och hon kom in! GRATTIS!Jag bad pappa ringa när han kommer hem från jobbet idag.. Efter lunch gick jag hem och packade.. sen var det bara att vänta på att Andy skulle bli klar så vi kunde börja åka mot Stockholm. Snackade med Jim och var nervös medan jag vänta på att Erik skulle komma.Vid 15 åkte vi. Hämtade Andy i Leksand och Henke å Pasi i Borlänge. Min mobil dog halvvägs till stockholm så pappa kunde omöligt nå mig för att berätta vad det stod i brevet. *suck* Jag hoppade av på centralen och åkte hem till pappa. Vi har glädjen att meddela att Du är antagen till Tolk 3 ht 2006 vid Härnösnads folkhögskola -Jag kom in! Lämnade väskan, bytte om, sminkade mig, laddade mobilen och packade en handväska på 30 min. Sen åkte jag tillbaka in till stan för att möta upp Martina S och hennes tre arbetskamrater. Drog oss direkt till Dövas hus och där var det massor med folk. Träffade bland annat Mats och Jojo, Sanna, Sara och Johanna, Mattias och Maria, Liv och hennes man, Camilla och Malin... eh.. och några till som man kände igen.Drack inte så mycket.. men hade väldigt trevligt ändå.Roligt att träffa gamla lärnarna igen!När de stängde vid 2 fundede vi först om vi skulle följa med någonstans och fortsätta festa.. men vi kände inte för det så vi åkte hem istället. Hemma vid 3.40 Jättetrött!Får se om man träffa nån ingen på söndag.. Då verkar det komma ganska många man känner till Norrmalmstorg.

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards