Alla inlägg den 25 april 2006

Av nonstop - 25 april 2006 18:15

Superkul med överraskningarNu har jag kommit hem till Stockholm igen.. och pappa kom nyss hem från jobbet. Med tårta i handen :)- Tror du det kommer nån ikväll eller?, frågade han mig. Jag löpte en tårta utifall.. Agneta tyckte vi skulle ha en hemma om det kommer någon. - Ja, det är väl bra! Man vet ju aldrig! svarade jag.Jag ljög!Jag vet att i alla fall två av hans kompisar kommer över. De har pratat med Agneta, men pappa vet som sagt ingenting. HihiTågresan hit gick jättefort. Jag och Josse satt och snackade/tecknade hela vägen.. men vad prata vi om? Det kommer jag inte ihåg.. joo.. ganska mycket om Petter. Eva och Ida åkte samma tåg. De skulle bo på vandrarhem vid Fridhemsplan inatt och var väldigt nervösa inför resan till Södertörn imorgon.. Jag är mer för sälva vistelsen på Södertörn imorgon.Tolkintervju och prov är väl nog enerverande!Wish me luck!

Av nonstop - 25 april 2006 10:05

Grått och kalltHipp hipp.. Hurra! hurra! hurra!, för min pappa idag!GRATTIS!Längtar till i eftermiddag när jag få ge honom en stor grattis-kram :)Hoppas han blir överaskad när Uffe och Sollan kommer.. för det vet han nog inte om. HihiMåste tillbaka till lektionen och å igenom FUT-NEG meningar. *tjihoo*Bye!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
April 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards