Alla inlägg den 24 april 2006

Av nonstop - 24 april 2006 21:18

CSI på 5:anNu är presenten äntligen klar..Pappa fyller imorgon och vi har haft problem med present eftersom han vägrar önska sig nått.. "Du behöver inte köpa nått.. spara pengarna till nått vettigt istället", har han sagt två gånger.. *suck*Imorgon kväll blir det alltså 60-års tårta :)Hade jag inte haft intervju hemma i Sthlm på onsdag hade jag inte varit hemma på 'den stora dagen'.. så det kanske var meningen att intevjun blev bokad den 26/4.. ?!Själva festen är dock på lördag.. det är då han ska få presenten: en digitalkamera. Antar att det inte bara blir samtal till mig angående internet utan nu även om kameran framöver.. :)Nu är det dags att packa.. vi drar efter lunch imorgon. Har frågat Emmelie om hon vill skjutsa mig och Josefin till tåget. Det gjorde hon gärna eftersom det är friskvård efter lunch *fuskis*. Har inte tid att sitta vid datorn här, jämfört med när man var hemma på lov förra veckan. Hinner inte kolla andra bloggar.. hinner knappt skriva i min (här).. :(Men det är ju trevligare att umgås med alla mysisar här på skolan än att sitta och ruttna vid datorn.Eller hur?!Kram och God natt!

Av nonstop - 24 april 2006 09:54

Grådaskigt och kalltDå var man tillbaka i skolan igen.. i två dagar. Imorgon eftermiddag är det dags att åka tillbaka igen.Längtar inte till intervjun på onsdag!Tjejerna som varit på intevjun i Göteborg berättade hur de hade haft det och vad de fick göra.. Fy fan! säger jag bara. Skitsvåra grejjer. (Samhällskunskap, tolkning från och till teckenspråk, svenskaprov och intervju.)Jag är redan nervös!Måste kolla lite synonymer, idiom och nyheter känner ja..Hej så länge!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
April 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards