Alla inlägg den 23 april 2006

Av nonstop - 23 april 2006 22:30

Lördagen såg ut att bli lugn. Jag och Martina hade halvbestämt att vi skulle göra nånting på kvällen så jag väntade på att hon skulle ringa. När hon väl ringde kunde vi ändå inte bestämma vad vi skulle hitta på.Det slutade med att jag åkte till henne, fick middag och fick veta att vi skulle bowla. Skönt att planerna är klara när man kommer fram! :)Discobowlade alltså i jakobsberg med Martina S, Kristoffer, Erik och Micke. Det gick inte så bra för mig tyvärr :(Vi fortsatte sedan till Alexandra i Kungsängen. Där träffade vi resten av deras kompisgäng. Drack en cider till :)Därifrån skulle vi egentligen hemåt och sova, men de flesta andra skulle till Terassen. Ekonomin tillät det egentligen inte, men jag ångrar inte att vi följde med.Mysig kväll! Tyvärr utan hångel..Imorse var det dock inte lika roligt.. Vaknade vid 11 av att mobilen ringde.. hittade den inte längst ner i väskan vilket ledde till att huvudvärken gjorde sig påmind. Inte så farligt, men den fanns där.Slöade fram till jag skulle åka tillbaka upp hit till Leksand. Nu är jag här!Mysigt att träffa Emmelie och Sanna och gänget igen.. Tråkigt att Josse inte kommer förrän imorgon..Kram och god natt!Ps. Svarta sommarjackan kom tillbaka.. antar att det inte funkade mellan den och rosa jackan.. (läs komentar från förra inlägget).

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
April 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards