Alla inlägg den 20 april 2006

Av nonstop - 20 april 2006 23:59

HyllningLäste dennes blogg eftersom jag själv hade marsvin som liten.. superkul att hon skriver om de små gosisarna :)Kollade också en länk hon hade: SMF-369 Luneas marsvinsuppfödning ( http://www.luneas.se/ )och hittade där jättemånga söta bilder på marsvin.Det roliga var att jag hittade bilder på att marsvin som var döpt till Nonstop.. lika som jag brukar kalla mig. Slumpen?Lägger in bilden här. Hoppas det går bra.

Av nonstop - 20 april 2006 23:27

Vi träffades i centrum och fikade som planerat.. och som alltid blir det ett par affärer innan man skiljs åt igen.. Jag hade planerat att jag skulle gå in på Intersport och snacka med chefen om jobb i sommar.. jag måste ju bestämma mig nu :(Men det var proppat med folk så jag ändrade mig och tar det imorgon istället.. Emma stod dock i kassan så jag hann säga hej till henne.. Länge sen man såg henne! Kul! Hoppas hon är där imorgon också :)Jag och Carro fixade lövbiff med potatissallad och sallad till middag. Gott!Kom just hem från henne.. Ska nog se sex and the city innan jag lägger mig.Natti natti!

Av nonstop - 20 april 2006 16:34

http://william.bloggagratis.seKul att läsa det han skriver. Väldigt intressant!

Av nonstop - 20 april 2006 15:53

Snöbalndat regn... inte nu igen!När jag vaknade vid 10.30 kände jag för att träna. Satt på datorn för att se vilka pass som finns på torsdagar.. 11.30 Aerobics I. OK!Vid 12.45 var jag hemma igen.. Superskönt att träna på 'morognen'. Hade dock träningsverk från Combaten här om dagen.. nu lär det väl bli ännu värre.. :/Det tråkiga var att jag råkade sträcka vänsterfotan när jag hade lärt mig alla 'turer' och rörelser vi skulle göra.. efter en stund kunde jag knapt vara med mer.. svinont gjorde det när jag ställde ner foten *suck*Jag försökte iallafall vara med på resterande 20 min. av passet, utan att ta i allt vad jag hade.. Kul iallafall!Nu har jag ätit lunch och kollat runt lite på nätet.. Vid 17.15 ska jag träffa tjejerna (Carro, Jessica och Martina) uppe i centrum.Fika!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
April 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards