Alla inlägg den 19 april 2006

Av nonstop - 19 april 2006 23:09

Träffade Patrik igår iallafall.. Vi tog en långpromenad och fikade på McDonalds halvvägs. Nice to catch up!Soligt men blåsigt. Nästan ingen snö kvar :)Idag var det cellprovsdags.. inte så mysigt..11.30 skulle jag vara nere på Handens sjukhus mödrarvårdcentral. Där fick jag träffa Eva, som i och för sig var väldigt lugn och trevlig, men som sedan bad mig att lägga mig i gyn.stolenen 11.45 var jag ute därifrån igen.. snabbt men lite obehagligt!Ska få svar om 4-6 veckor om allt är normalt.. annars blir jag återkallad tidigare.. Hoppas jag slipper!Hade bestämt date med Martina i centrum 12.15Kollade lite i affärer.. Jag visade jeansen jag lade undan igår och hon tyckte jag skulle köpa dem. Ok! :)Skorna jag hittade på rean igår fanns dock inte kvar... lika bra det eftersom jag efter jeansköpet har ännu mindre pengar att röra mig med *pust*Efter vi hade ätit på tacobaren åkte vi hem till henne och hälsade på katten. Etna heter hon. Supersöt helig birma :)Tyvärr kan jag inte sticka ner näsan och gosa med henne får då får ag en allerigsk chock.Jag blev kvar där hela eftermiddagen.. kollade på tv:n, blev bjuden på middag: Hemmagjord kycklingsallad.. mums!Sedan fick jag veta att Robin (Martinas pokvän) skulle spela fotbollsmatch och frågade om jag skulle med och kolla.. Tja.. jag hade ju inget annat för mig så jag hängde med.I halvlek höll jag på att frysa ihjäl om tårna.. fy va kallt det var!Men det var värt att stå där när killarna hade duchat och Henke kommer ut i sina ljusa tighta Lee-jeans. Snyyyyyygg rumpa!Kul att göra nått man inte brukar.. Go Real!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
April 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards