Alla inlägg den 18 april 2006

Av nonstop - 18 april 2006 16:29

Idag tänkte jag vara duktig och gå till arbetsförmedlingen för att kanske få lite hjälp. När jag kommer dit är det kö.En kvart senare är det min tur.. Gubben vid disken tittar på mig ovanför glasögonkanten som att jag är för seg för att jag inte har börat prata innan jag kommer fram.När jag berättat att jag slutar skolan i juni och gärna skulle vilja ha ett teckenspråksjobb, men att det inte finns så många i stockholmsområdet (och inget jag är kvalificerad för) frågar han vad jag gör nu.. och sedan ber han mig föla med så ska han visa hur man söker jobb på deras hemsida.När jag än en gång förklarar att jag redan kollat vad som finns (ja!, jag har sökt på teckenspråk!) så säger han att de tyvärr inte kan hjälpa mig. Hepp!- Du får komma tillbaka när du slutat skolan och är arbetslös! Då får du skriva in dig.. som alla andra..Jaha!Vilken värdelös förmiddag!För att fördriva dagen fram till träningen gick ag en sväng i centrum. Hittade sälvklart skor och jeans.. nu när jag inte har nå pengar att handla för..(Lade iallafall undan jeansen till imorgon :) )Hittade sen en klänning på H&M. Jaha.. kan man ha den på bröllopen jag ska på i sommar kanske..? Jag köpte den. 98 kr.Hörde med Patrik om han hade tänkt äta lunch.. men det skulle han inte.. Skulle istället höras efter träningen och kanske hitta på nått..Undra om jag orkar?!Nu har jag ätit lite hemma iallafall.. så jag klarar att träna :)Snart blir det Body Combat!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
April 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards