Alla inlägg den 17 april 2006

Av nonstop - 17 april 2006 23:57

Idag fyller kusin Malin 21 år! Hurra hurra hurra!Grattis!Strax efter klocken ett mötte jag Cissi i stan idag.. hon hade varit hurtig och jobbat från 5-6 medan jag sov till 11 eller nått. hm!Vi kollade i samma gamla affärer med det var lika spännande den här gången :)Höll mig för att köpa något.. förutom ett par örhängen på Gina för 15 kr.När vi hade ätit lunch visste vi inte riktigt vad vi skulle hitta på.. vi gick och kollade om det fanns någon biofilm vi ville se.. Mest konstiga filmer som går nu.. jag ville bara se 'Ice Age 2 (men den hade hon lovat att se med sin kille), Big Mommas House 2 (men då fick hon en rynka i pannan..), Date Movie (men det visste vi inte var det var så vi skippade den som alternativ) och Heartbreak hotel (men hon gillar inte svenska filmer). Det fick alltså bli: Nära & köra (tror den heter Prime på engelska) med Meryl Streep, Uma Thurman och Bryan Greenberg (assnygg!).Kanske en tjejfilm.. och kanske därför jag tyckte det var ett bra förslag :)Mysig kväll!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
April 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards