Alla inlägg den 15 april 2006

Av nonstop - 15 april 2006 00:38

På dan var vi, jag och Malin, ute en sväng. Varmt och skönt idag också!Funderade på att köpa oss varsin glass och sätta oss ute.. men de har ännu inte varit så flitiga att de tagis fram bänkarna på torget.. hur gör vi då?Jo, alternativ nummer två var att åka till Slogåsen (moster m. fam.) och äta upp lite tårta som blev kvar igår. Bestämt!När vi kom dit satt Eva redan mot väggen med en koppa kaffe och solade i bara linne. We joined her!Hämtade oss varsin smörgås och varsin tårtbit och gick ut och satte oss.. Skönt!Tillbaka i stan vid 16.10 och gjorde oss i ordning.17.30 var vi tvugna att böra åka mit Smedebacken. Jag lämnade Malin hos Magnus mormor och sedan åkte jag till Lernbo (kusin och hans familj). Där var det redan fullt hus :)Förutom John (kusin) och hans blivande fru Ulrika och barnen (Hanna och Elsa) var hans föräldrar (min faster med man) och Ulrikas föräldrar och bror där.Väldigt mysig kväll med massor va matm efterätt och goda skratt!Kul att se Hanna och Elsa igen.. de bara växer och växer! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
April 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards