Alla inlägg den 8 april 2006

Av nonstop - 8 april 2006 00:35

AV överskriften kan man tro att jag varit på date.. men det har jag tyvärr inte :(Men jag har haft en helmysig kväll ändå! :)Jag, Emmelie, Josse, Sanna och Emma åkte till Borlänge för att äta på Coco Thai.. varför? Jo, för att Emmelie fyllde år för ett tag sedan och då fick hon ett hemmagjort presentkort av mig och Josse på varfri restaurang. Och hon valde Coco Thai. Gott!Jag åt Kyckling med caschewnötter. Nöjd!När vi hade ätit färdigt mötte vi Kristoffer och Petter på bion. Allt var lugnt.. det var 30 min. kvar till filmen Inside Man skulle börja.. när vi plötsligt får se att det står 19.30 på biljetterna.. va?!?Gick fram till kassan och förklarade som det var.. att vi var här strax efter 19.30 och köpte biljetter till 21.15 bion. "Jasså, ja 19.30-filmens kö hann inte komma fram till kassorna innan den börade så den blev föresenad.." Ska vi, förutom att säga 21.15-filmen, underförstått förstå att 19.30-filmen är försenad och därför kolla extra nog att vi får biljetter till rätt film??No!Vi fick iallafall de få biletter som fanns kvar (vi fick dela upp oss och sitta, två, två och tre tillsammans) till 21.15-filmen vilket var på 2:a raden *suck*Filmen var iallafall bra! Spännande och inte så kill-ig som jag trodde den skulle vara. Bra bra!Natti Natti!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
April 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards